Kattvakt

Ja, nu börjar jag bli bättre från min förkylning, febern har gått ner, jag är bara snorig just nu. Annars har jag legat i soffan och kollat på Greys anatomy hela helgen, då menar jag HELA helgen!! Helt sjukt egentligen, har sett klart säsong två och har bara halva säsong tre kvar. Men det är jävligt skönt att titta på när man är sjuk när man måste ligga still och inte anstränga sig så hårt.

Jag är just nu också kattvakt ute i helenelund, och den här katten är den mest sällskapssjuka katt jag någonsin träffat. Han är typ vid min sida 22 timmar om dygnet. Han kommer och väcker mig på morgonen genom att lägga tassen i ansiktet på en. Men han är jävligt söt det är han. Men man får ju inga sovmornar direkt...

Jag längtar oerhört mycket till februari också, den längtan går inte att beskriva. Det ska bli så jävla kul alltihopa. Jag saknar det. Men det är inte långt kvar nu, så jag behöver inte längta så mycket längre snart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0