Dregen kan faktiskt sjunga!

Ja så var det ännu en arbetsdag.. Dock har jag lunch om 40 minuter vilket är nice!
Igår var jag hemma hos Alex och vi kollade på våran London film samt på Faddergalan där Pernilla och Dregen uppträdde tillsammans. Och de som säger att Dregen inte kan sjunga borde ha lyssnat på det där. Grabben kan faktiskt sjunga riktigt fint! Visserligen tycker jag att han kan sjunga sen innan, men det där var verkligen skönsång, och inte hans *skriksång* om man kan kalla det för det!

Snart är det jul också och jag har inte köpt en enda julklapp, så jag är jävligt sent ute. Men jag ska in och shoppa i lilla norrtälje hela dagen imorgon tänkte jag. Måste ju få julklapparna köpta någon gång ;)

På torsdag ska jag jobba hela dagen på Hunddagiset, Ann jobbar, det var typ hundra år sen jag träffade henne sist. Har så mycket jag måste prata med henne om och berätta för henne. Reda ut lite grejer och så. Det är verkligen skönt att ha en vuxen (eller ja jag är också vuxen men ni fattar poängen) utanför familjen att kunna prata med. Och Ann är verkligen bäst. Hon har alltid funnits där.  Det här betyder ju inte att jag inte älskar min familj det gör jag, men det är ändå skönt att ha någon utomstående och prata med. Och speciellt en kvinnlig vuxen nu när mamma inte finns med oss längre.

Love you Mummy <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0